1402-01-26 09:41
343
0
84489
شهید«حمید صفری‌راد»:

برایم دعا کنید که شهید شوم

شهید«حمید صفری‌راد» در وصیت خود نوشت: دعا کنید که به آرزویم همانا شهادت است برسم و انتظارم از شما این است، همیشه صبور و بردبار باشید.

شهید حمید صفری راد/یکم اردیبهشت 1341، در شهرستان گرگان دیده به جهان گشود، پدرش رجب، ارتشی بود و مادرش سیده فاطمه نام داشت.تا پایان دوره متوسطه در رشته انسانی درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت.بیست و سوم اردیبهشت 1361، در دزفول بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. پیکر وی را در گلزار شهدای امامزاده عبداله زادگاهش به خاک سپردند.

وصیت نامه شهید حمید صفری راد

پدر و مادر عزیزم از موقعی که برای مطالعه به کتابخانه میرفتم از دنیای پوچ و بی فرما دل کندم و در آرزوی شهادت بودم پدرجان کشوری که باید حکومت الله در جامعه اش حکم فرما شود بایستی با مخالفین داخلی و خارجی مبارزه کرد و این مبارزه خواه ناخواه شهدائی خواهد داشت که من نیز خود را برای مبارزه یا شهادت آماده نموده ام، اینک که در جبهه آبادان در کنار رود کارون میباشم و قریباً در حمله شرکت خواهم نمود ارزشهای خواهم نمود.

دعا کنید که به آرزویم همانا شهادت است برسم و انتظارم از شما این است، همیشه صبور و بردبار باشید اگر شهادت نصیب من شد گریه نکنید و در دعا کمیل به یار من باشید زیرا میدانید که من به دعا کمیل علاقه دارم و در این جا شبهای جمعه مرتب دعای کمیل می خوانم(پدر و مادر عزیزم آن قلکی که درست کردم و قرار بود روزانه مبلغی برایم پس انداز کنید ، پس از خاتمه خدمت اگر برنگشتم آن را به مصرف کتاب و چیزها ضروری خواهم برسانید و اگر شهید شدم خرج کفن و غیره کنید)./حمید صفری راد

یادداشتهای شهید:

یکی از پایه های شخصیت انفرادی

افرادی که به افکار و عقاید خود تکیه نمی زنند همیشه از کار خود ناراضی هستند.

مواظب باشید کار شما را حرف مردم عوض نکند

یکی از عوامل موثر بدبینی نارضایی از کار است.

زود باوری نمی گذارد بعضی از اشخاص در کار خود ثابت بمانند.

ثابت بودن در کار باعث ایجاد مهارت و دریافت نتیجه کار است.

نظر مردم در کارها موثر است، تاثیر نظرها تا جایی باید خورد توجه باشد که استقلال فکر ما را بر هم نزنید.

حقیقت بینی از نشانه های سلامت روح است، اما ما نیستیم که خود را کوچک و بزرگ می بینیم بلکه یقین و رفتار و اطرافیان است که آدمی را به اشتباه میاندازد.

برای حفظ تعادل شخصیت لباس انتخاب کنید که توجه شما با آن لباس جذب و جلب نشود.

لباس ساده و راحت و معمولی شخصیت آدمی را در نظر خودش طبیعی جلوه میدهد.

نگذارید لباس شما مزاحم شما باشد.

کسب شخصیت : امانت داری

امانت داری از خصائل مردمی است که مورد احترام و تکریم معاشران خود قرار میگیرند،

نگاهداشتن اسرار دیگران نیز یک نوع امانت داری و از رموز کسب موفقیت است.

حفظ اسرار و اغماص خطای آشنایان راهی است که افراد با گذشت و با بزرگوار میروند و دستور گوش دادن را یکی از فنون برجسته مصاحبه میدانند.

غیر از پشتکار و امید و دلگرمی عامل شخصیت در ارتقای مقام آدمی موثر است که در هر کس به نحو دیگری پیدا میشود و رشد می کند، یکی محبت و گذشت فوق العاده دارد.یکی مشوق خوبی هاست ، یکی تمایلات اشخاص را پیدا میکند و رضایت آنها را فراهم می سازد./ نوید شاهد

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.